Nu vreau sa considerati ca doresc sa fac publicitate firmei, ci doar nu am putut sa nu ma minunez la schimbarile ce au loc zilnic la logo-ul firmei "Yahoo!".
Din dorinta de a aduce ceva nou, de a capta atentia pe cat posibil, fiecare companie incearca sa lanseze o noua strategie.
Dar sa enuntam strategia:
Yahoo! doreste sa isi schimbe logo-ul in luna Septembrie. Pana atunci, in fiecare zi va aparea cate un nou logo.
Personal, initial mi s-a parut similara unei crize de identitate, in incercarea continua de a o descoperi. Totusi, logo-urile pastreaza culoarea si numele, insa iau diferite forme. M-am gandit apoi la un nou concept pe care doresc sa il promoveze : Yahoo! ca brand, dincolo de logo-ul consacrat (care poate fi, in fond, oricare, atata timp cat serviciile oferite sunt aceleasi). Va ramane sa vedem daca aceasta "miscare" a avut impactul dorit sau nu (in fond, este o disociere intre logo si brand).
Este doar opinia mea, utilizator (si) al Yahoo!.
Mai multe detalii, precum si logo-urile existente pana acum pe: http://www.yahoo.com/dailylogo
Sa fie oare o tentativa de a concura cu Google pe acest domeniu(care afiseaza, cu anumite ocazii, un logo usor modificat) ?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu